شرکت مکش و دهش

ساخت وبلاگ

طراحی جت فن صنعتی چگونه است؟

جت فن صنعتی درگیر برنامه HVAC (گرمایش ، تهویه و تهویه هوا) هستند. تهویه ، کار با هوا و تصفیه موضوع اصلی در راه اندازی ساختمان ها ، فرودگاه ها ، مترو و فضاهای بزرگ داخلی است. وسایل بخاری ، سیستم های تهویه مطبوع ، کنترل رطوبت و فیلتر فقط برخی از نمونه ها در بین کاربردهای مختلفی است که جت فن صنعتی در آن اعمال می شود. جت فن صنعتی کاربرد خود را در استفاده از هوای تونل های پرسرعت پیدا می کنند.

جت فن صنعتی راه حل های مناسب برای برنامه های HVAC هستند. فن آوری گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع برای کنترل محیط زیست در فضاهای بزرگ داخلی مانند فرودگاه ها ، ایستگاه های مترو ، آسمان خراش ها ، کشتی ها و موارد دیگر استفاده می شود. هدف از این کار ایجاد شرایط راحت و با کیفیت بالا برای مردم است. تهویه اجباری برای کیفیت بهتر هوا مفید است و در صورت ترکیب با دستگاه های تصفیه هوا و سیستم های تمیز کردن ، ممکن است ذرات ، آلودگی ها ، بخارات و گازها از بین بروند.

ساختمان ها ، مترو ، ایستگاه های راه آهن و فرودگاه ها مدرن ترین و در حال توسعه بخش هایی هستند که فن آوری های HVAC کاربردهای مهمی را پیدا می کنند. جت فن صنعتی به طور گسترده برای تهویه تونل و در صورت انتشار گازهای گلخانه ای اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرند.

مراحل زیر برای ایجاد طرح اولیه سیستم جت فن صنعتی کافی است. تجزیه و تحلیل محاسبات دینامیکی سیالات (CFD) اغلب برای اثبات و اصلاح بیشتر طرح مورد نیاز است. ممکن است جت فن صنعتی نیاز به جهت گیری مجدد داشته باشند یا در برخی موارد اضافه یا حذف شوند. یک جت فن صنعتی می تواند متناسب با هر پارکینگ طراحی شود. قبل از در نظر گرفتن مکان جت فن صنعتی ، باید طرح سیستم های جت فن صنعتی مشخص شود.

ارزیابی هندسه پارک اتومبیل

ابتدا نقاط عرضه و اگزوز را در پارکینگ شناسایی کنید. جت فن صنعتی که مسیر هوای طبیعی را تکمیل کند و قادر به گردش هوا یا حرکت هوا به طور مؤثر در پارکینگ باشد باید انتخاب شود. برخی از ویژگی های طرح بندی ممکن است به اثربخشی یک طرح خاص کمک کند.

ویژگی های سقف

برای مؤثرتر شدن سیستم ، جت فن صنعتی را با پرتوهای پشتی سقف نشان دهید. اگر این امکان پذیر نباشد ، سیستم مؤثر نمی شود و ممکن است جت فن صنعتی بیشتری لازم باشند.

ترخیص عمودی

ترخیص عمودی ، انعطاف پذیری حداکثر را در طراحی سیستم جت فن صنعتی تضمین می کند. برای به حداقل رساندن ارتفاع سیستم ، ممکن است جت فن صنعتی در بین تیرهای سقفی قرار گیرند.

موانع

اگر گزینه ای وجود ندارد و جت فن صنعتی باید در پرتوهای سقفی قرار گیرند ، جت فن صنعتی باید در فاصله کافی از انسداد قرار بگیرند. فاصله افقی هشت برابر (8 برابر) ارتفاع انسداد به طور کلی کافی است. نازل های موجود در واحدهای جت فن صنعتی مخصوصاً برای این منظور طراحی شده اند و زاویه دار به سمت پایین هستند.

به منظور برآورد هزینه ها ، مراحل ها باید بررسی شوند. جت فن صنعتی باید هوای مطبوع آنها را در لاین ها قرار دهند. این اطمینان حاصل خواهد کرد که سرعت هوای زیاد نزدیک به نازل خروجی باعث کاهش چشمگیر ترافیک عابر پیاده نمی شود زیرا سرعت در لبه های خط پایین تر خواهد بود.

شرکت مکش و دهش...
ما را در سایت شرکت مکش و دهش دنبال می کنید

برچسب : طراحی جت فن صنعتی چگونه است؟, نویسنده : mackesh mackeshdahesh بازدید : 243 تاريخ : شنبه 21 دی 1398 ساعت: 15:18

در این مقاله در مورد قیمت هواکش و طراحی سیستم تهویه صنعتی توضیح داده شده است. این تکنیک در طراحی سیستمهای جدید و تغییر سیستمهای موجود کاربرد دارد و قیمت هواکش را تغییر می دهد. ارزیابی قیمت هواکش از نظر جمع هزینه سالانه انرژی و هزینه اولیه (یا ساخت سرمایه) سالانه برای هر گزینه انجام می شود. این روش فقط به مؤلفه های سیستم می پردازد و فرض می کند که هزینه های جانبی (نگهداری ، فضای مورد نیاز ، مالیات ها و عوامل مؤثر بر عمر سیستم) برای قیمت هواکش موثر هستند.

عوامل موثر بر قیمت هواکش:

متغیرهای اساسی که به قیمت هواکش کمک می کنند به طور جداگانه در سال مشخص و بیان می شوند. این متغیرها سرعت جریان هوا هستند. ضرایب از دست دادن فشار کل برای ورودی ها ، مجاری و اتصالات. فشار سرعت؛ بهره وری فن؛ راندمان موتور و درایو و هزینه های برق و ساعت کار در سال.

طرح هایی که هزینه کم انرژی دارند اغلب قیمت هواکش اولیه بالاتری دارند. مجموع انرژی و هزینه های اولیه سالانه گزینه های طراحی خاص برای اجزای سیستم (نوع ورودی ، اندازه مجرای و غیره) مؤلفه مقرون به صرفه تر در هر مرحله از طرح را مشخص می کند. کل قیمت هواکش با گزینه های تغییر یا به روزرسانی یک سیستم نیز ممکن است مقایسه شود. به طراحان توصیه می شود در انتخاب مؤلفه یا سیستم مقرون به صرفه تر ، هم انرژی و هم قیمت هواکش  را ارزیابی کنند.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت هواکش، نحوه کار آن است. هواکش ها انواع مختلفی دارند مانند هواکش های گریز از مرکز و هواکش های محوری، قیمت هواکش ها با توجه به نوعی که دارند متفاوت می باشد.

 

تعاریف مربوط به تهویه و جریان هوا به داخل و خارج از فضا شامل موارد زیر است:

تهویه هدفمند: تهویه فرایندی است که با آن هوای "تمیز" (معمولاً هوای بیرون) جایگزین هوای آلوده می شود. این ممکن است به روش طبیعی یا مکانیکی انجام شود. 

تهویه برای تأمین اکسیژن برای متابولیسم و ​​رقیق کردن آلاینده های متابولیک (دی اکسید کربن و بو) مورد نیاز است. همچنین از آن برای کمک به حفظ کیفیت هوا در محیط داخلی با رقیق کردن و از بین بردن سایر آلاینده های ساطع شده در یک فضا استفاده می شود اما نباید از آنها به عنوان جایگزینی برای کنترل منبع مناسب آلاینده ها استفاده شود. علاوه بر این ، از تهویه برای خنک کننده و (بخصوص در منازل) برای تأمین اکسیژن در وسایل احتراق استفاده می شود.هرچه امکانات آن بالاتر باشد قیمت هواکش نیز افزایش می یابد.

تهویه مناسب کمک بزرگی به سلامت و آسایش سرنشینان ساختمان می کند هرچند قیمت هواکش زیاد باشد.

 

چگونه لیست قیمت هواکش را دریافت کنیم؟

برای تهیه لیست قیمت هواکش به سایت شرکت های معتبری که در این زمینه خدمات ارائه می دهند مراجعه کنید.

یکی از شرکت های معتبر که می توانید لیست قیمت هواکش ها را از آن دریافت کنید شرکت مکش و دهش می باشد که علاوه بر قیمت هواکش در زمینه انتخاب صحیح هواکش نیز شما را یاری می کند.

شرکت مکش و دهش...
ما را در سایت شرکت مکش و دهش دنبال می کنید

برچسب : قیمت هواکش, نویسنده : mackesh mackeshdahesh بازدید : 208 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 12:59